Интернет продавница Епархије нишке послује  у складу са законима Републике Србије и поштује права својих купаца сходно закону.

Рекламације и повраћај робе можемо поделити у две основне групе:

  1. Рекламација у тренутку достављања робе ако је: Пошиљка отворена, оштећена, некомплетна или не одговара спецификацији рачуна који се налази у пошиљци (ово морате утврдити на лицу места, испред курира проверити робу и одмах реагујте). Ако курир напусти место испоруке, а Ви пријавите неисправност касније или некомплетност пошиљке рекламација неће бити уважена.
  2. Рекламација на функционалну исправност производа: У том случају, путем емаила или телефоном обавештавате нас о каквом се функционалном недостатку ради. Молимо Вас да у опису будете детаљни и евентуално пошаљете фотографију оштећеног производа на нашу емаил адресу

Рекламација на функционалну исправност производа биће прихваћена само ако се рекламирана роба враћа комплетна, неоштећена и у оргиналној амбалажи.

Трошкове доставе робе за рекламацију сноси купац.

Након утврђивања функционалне неисправности у договору са нашом службом за рекламације, робу ћемо Вам заменити или вратити новац у случају да немамо исти производ који сте купили.

Рок за утврђивање веродостојности онога што је купац навео приликом враћања робе, њена замена или повраћај новца је 15 радних дана од пријема враћене робе.

Задржавамо сва права промене цене производа. У колико сте поручили робу по једној цени и по тој цени сте платили, а након тога дође до промене цене, немате права на повраћај новца у износу новонастале цене.

Детаљније информације можете наћи на страници “Услови коришћења” а у вези са додатним питањима око рекламација и повраћаја робе можете нас контактирати на е-маил или позивом на телефон +381 (0)18-415-0505 .

Формулар за пријаву рекламације можете попунити и послати са стране “Рекламациони лист“.